Kronborg Slot

Turister kan ikke sættes i bås

10.2.2020
Foto: Tine Uffelmann

Tidens turister er komplekse. Derfor giver det ikke mening at tale til turisterne som rene kulturturister eller rygsækturister. Det kræver en anden og mere nuanceret målgruppetilgang.

Bymennesker vil ikke kun have kulturtilbud. De vil også have naturoplevelser. Og tager man til kysten, vil man ikke kun have sand under fødderne, man vil også opleve historie og kultur.

Med fremkomsten af sociale medier er turisten blevet mere kompleks. Digitalisering har åbnet verden op, alt mens den er blevet mindre. Vi vil have skræddersyede tilbud og budskaber, der taler direkte til os og vores interesser, og som vi kan spejle os i.

For hvordan kan vi ellers navigere i informationsstrømmen og alle de valgmuligheder, som er derude?

Læs Annette Sørensens kronik i Ugeavisen Nordsjælland.

Annette Sørensen

Direktør

aso@visitnordsjaelland.com

hvor kan vi blive gift bryllup fest hotel nordsjælland
Bryllupskampagne nåede 52.000 turtelduer
Kronborg Slot mod Sverige
Alt har en pris
Fællesspisning på Hornbækhus
Webinar: Brug Airbnb Experiences til at sælge dine oplevelser
Frederiksborg Slot
CNN anbefaler Nordsjællands slotte
Nivaagaards Malerisamling
Det bedste markedsføringsår - nogensinde
Presse i Nordsjælland pressebilleder pressemeddelelser
Presserum