Feriemagasin 2022

Sidste runde...

19.9.2022
Foto: Nikolaj Danielsen

I denne uge kører VisitNordsjælland sæsonens sidste runde med magasiner og kort ud til de nordsjællandske turistvirksomheder.

Nordsjællandskort 2022
Feriemagasin 2022
Foto: Nikolaj Danielsen

Bilen er pakket med det populære turistmagasin ”Mit Nordsjælland”, Nordsjællandskort og fire oplevelseskort, alle materialerne er gratis til de mange turister som gæster Nordsjælland.

Det er den sidste af i alt fire distributionsture. Den første kørte i april, for at være sikker på, at de mange udleveringssteder havde magasiner og oplevelseskort liggende parat til påskegæsterne. Så er der blevet kørt en runde inden de mange helligdage i maj og juni samt en runde før sommerferien.

Der er cirka 200 udleveringssteder, som blandt andet er seværdigheder og attraktioner, færgerier, butikscentre med mere, i de fire nordsjællandske kommuner Halsnæs, Gribskov, Fredensborg og Hillerød.

Spørgsmål om VisitNordsjællands distribution, magasiner og kort. Kontakt Henrik Numelin, tlf.: +4548242626
hnu@visitnordsjaelland.com

Fun facts: Vores distributør bruger cirka 14 dage på at køre den cirka 1.000 kilometer lange tur. Vi distribuerer cirka 70.000 magasiner og 106.000 kort på et år.

VisitNordsjællands materialer

Foto:VisitNordsjælland